Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op liften.startpagina.nl

ZZP'ers gezocht

  • van Eijs

    Wij zijn opzoek naar ervaren lift-monteurs die graag als ZZP'er zouden willen werken, heb je geen ervaring als ZZP'er of ben je hierover aan het nadenken. Wij kunnen je hierover inlichten en een evt opweg helpen. Wij doen onderhoud en reparaties aan installaties van div. klanten, nieuwbouw behoort (nog) niet tot onze werkzaamheden wel doen wij div. constructie werkzaamheden en hydrauliek reparaties.

    Graag hoor ik van jullie en zie een mail op onderstaande e-mail adres graag tegenmoet.

    Met de vriendelijke groeten,

    Rob van Eijs

    info@tsgroup.nl

  • ben

    Goeden dag Rob,

    Mijn naam is Ben Koops en al 13 jaar werkzaam in de liften en sinds oktober 2007 werkzaam als ZZP-er.

    Ik heb je oproep gelezen en bied mij bij deze dan ook beschikbaar voor werkzaamheden als ZZP-er.

    Je kan mij bereiken op 0620554292 om hier verder over te praten.

    Met vriendelijke groet,

    B. Koops

  • Kees Euser

    Goedenavond,

    Ik heb uw advertentie met interresse gelezen. Ik ben een zzp-er met meer dan 20 jaar ervaring in de liftbouw, voornamelijk nieuwbouw en renovatie. Ik heb van 1984 t/m 2006 gewerkt voor Kone liften als hoofmonteur. Sinds 2006 ben ik zelfstandig als zzp-er, werkzaamheden voor diverse opdrachtgevers, nog steeds heel vaak in de liften.

    Ik heb alle benodigde opleidingen en diploma's, VCA en VCA-paspoort.

    Bedrijven waar ik recentelijk voor gewerkt heb is Ascent B.V die mij weer verhuurde aan o.a Q-Lift,Kone en Otis.

    Graag verneem ik van u wat ik voor u zou kunnen betekenen.

    In afwachting van uw reactie,

    Met vriendelijke groet,

    Kees Euser

  • Rick

    Beste Rob,

    Ik heb je mail gelezen met veel overtuiging.Ik zou graag met je in contact willen komen voor

    een goed samenwerking voor nu en in de toekomst.

    Sinds 1994 werkzaam als liftmonteur bij diverse liften firma's , en sinds 2008 werkzaam als zzp.

    Grt.Rick

    RC Techniek

    R.A. Chedi

    Palissanderhout 11

    2994 HK Barendrecht

    06-50232723

    0180-622031

    r.chedi6@chello.nl

  • Herman

    Goedendag

    Heb uw oproep gezien,deze zzp elektra-liftmonteur met 18jr ervaring in de service,storingen,arbo en rep.kan nog wel opdr.gebruiken.Sinds 2002 als zzp begonnen,daarvoor gewerkt voor Otis A'dam.ibv. VAR-WUO,kvk en btwnr.

    Woonachtig in de buurt van Alkmaar.

    U kunt mij bereiken op 06-13601843 of mail.

  • Rem

    wat me hier heel erg opvalt is dat NIEMAND kan lezen……………….

    er staat toch duidelijk dat je kontakt moet opnemen met het mailadres wat dhr van Eijs onder zijn oproep heeft gezet!!!!

    succes allemaal met het vergaren van werk

    groetjes

    Rem

  • Herman

    hi hi,je hebt helemaal gelijk………..stom he.

  • SuperB€rt de Jong

    Heb al gemailt maar hoor totaal niks?

    Hoort de rest hier wel wat?

  • Carlos

    Hallo,

    Helaas ook geen reactie gekregen! eind feb. gemaild.

    Gr.

  • SuperB€rt de Jong

    De nood is hoog bij “tsgroup” begrijp ik uit het bericht.

    Iemand hier überhaupt ervaring met de “tsgroup”.

    Grtn OVF 20

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.