Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op liften.startpagina.nl

Deves liften

  • Ruud

    Iemand al eens van het merk Deves gehoord??

    Moet er binnenkort eentje ombouwen (hydr).

    gr

    Ruud

  • LBV

    ben eens een deves aggregaat tegengekomen in het postkantoor a'dam zuid oost, volgens mij geplaatst door mohringer.

    ben toen effe aan het zoeken geweest naar meer gegevens, firma is zweeds, maar maken geen liftgerelateerde producten meer.

    groet, LBV

  • Goofy

    Deves is inderdaad een firma uit Zweden.

    Zijn overgenomen door Schindler en daarna is de kraan dicht gedraaid omdat hydraulische liften niet in de visie paste van Schindler.

    Medewerkers van Deves hebben een doorstart gemaakt en heten nu Hydroware.

    Maken totaal oplossingen met een aggregaat met besturing de Hydroelite. Ik vind dit een zeer mooie oplossing lift rijdt heel mooi in, energie verbruik daalt drastisch en ook de warmte afgifte vermindert doordat er in de inrijzone niet met maximale pompopbrengst met een geknepen ventiel wordt gereden.Kijk maar eens op hun site www.hydroware.se.

    mvg Goofy

  • D.Broekema

    Hallo,

    Ik heb diverse Deves liften gebouwd,Deves is voor hydro liften best een leuke oplossing doordat alle ventielen open in een hydro olie liggen er zijn systemen tot 3 motoren welke in volgorde aan een af schakelen.Verder worden de cilinders met kettingen met kettingen begeleid voor gelijk loop. ze zijn er met 3 en 4 aanstuur- ventielen.Storingen voornamelijk in de hoofd ventielen door het afbreken van de draadeinden.

    gr Dick

  • Rico

    Ik dacht dat het Deve liften was.

    Die ken ik wel.

    Dat is nl. (ook) Zweeds.