Lijkt mij wel handig met dat je weet met wie je een afspraak maakt! toch??
Zodat je niet aan de receptie staat van ik weet niet wie.
En geven ze dan gelijk mijn 700 euro die ik nog tegoed heb!!!
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op liften.startpagina.nlWaar maak JIJ je eigen dan druk over, als je niks met All-in heb ??
Dan heb je zeker de klok horen luiden, maar je weet niet waar de klepel hangt ..
Als jij een persoonlijke vete heb met zetadyn, spreek dan gewoon wat af met hem, bel hem op, als je daar de ballen tenminste voor heb, want je durf je eigen nog steeds niet bekend te maken, of komt het dan uit dat je jezelf helemaal geweldig vindt, maar …. dat je eigenlijk ook maar net doet alsof ….
Ik word hier zo moe van…………………….zoveel slap gezeik op 1 prikbord.
Iedereen weet het nu toch wel mag ik aannemen.
Bij iedere firma is wel iets wat niet goed is, persoonlijk heb ik niets met Allin en ga dat ook zeker niet krijgen maar de eeuwige modder gooi topics begint me erg te irriteren, en niet mij alleen denk ik!!.
Wat ik hier weg haal en laat staan is overigens mijn beslissing of jullie het daar nu mee eens zijn of niet, het is echt heel erg kinderachtig zo als jullie hier de boel verzieken maar ik zal wel kijken of ik het anders kan gaan doen.
Eerst maar even wat ip nummers gaan vezamelen…
Hans.
Hans t is jammer dat je dit soort stappen moet ondernemen om het gezellig te kunnen houden, maar ik ben het met je eens dat je dit doet.
niemand schijnt door te hebben dat een paar onruststokers de sfeer maar ook het werk verpesten voor een grote groep goedwillende monteurs die ongeacht waar ze werkzaam zijn hun klanten een goede service willen bieden.
ik wens iedereen heel veel werkplezier bij de firma waar hij/zij zich thuis voelt en probeer de negatievelingen te negeren.
groetjes
Remco
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?