Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op liften.startpagina.nl

fatsoen

• liftmonteur

Frank of meneer broeshart of job hopper of prutser wie of wat wat ben je nu eigenlijk…

Je moet je berichten zelf eens lezen wat je eruit gooit is niet gek dat mensen zo reageren…

maar wil best een afspraak met je maken hoor geef me maar een datum en tijd dan regelen we dit even…..

kijken wie er dan fatsoen heeft ik nodig je uit op kantoor bij ons en die weet je vast nog wel te vinden …..

• Johan

Nee JIJ ben een voorbeeld fatsoenrakker zeg,

Als je iemand bij naam en toenaam noemt, is het wel zo netjes en beleefd,

dat je je eigen dan ook bekend maakt !!

Is trouwens wel zo makkelijk bij “jullie” eerste date samen, als je weet hoe de ander heet.

Veel plezier …..

• Remco

fatsoen??? durf jij te beweren wat fatsoen is man laat naar je kijken!!!!

FATSOEN OP INTERNET IS DAT JE IEMAND NIET BIJ ZIJN NAAM NOEMT ALS DIE PERSOON ZICH ACHTER EEN NICKNAME VERSCHUILT.

ACCEPTEER EN RESPECTEER HEET DAT.

DUS VOOR JE WEER OVER FATSOEN GAAT BEGINNEN DENK DAAR EERST EENS AAN!!!!!!!

EN LAAT IEDEREEN EENS STOPPEN MET DAT GEZEIK OVER WELKE FIRMA DAN OOK. ER ZITTEN HIER OOK KLANTEN MEE TE LEZEN EN DIE KRIJGEN ZO EEN LEKKERE INDRUK VAN AL DIE MONTEURS WAAR ZE DAGELIJKS MEE TE MAKEN HEBBEN.

GEGROET ALLEMAAL

REMCO

OJA VOOR IK HET VERGEET WIJS NIET NAAR DE ANDER DAT DIE BEGON, WANT ZELF BEN JE OOK SCHULDIG WANT JE REAGEERT EROP EN JE KAN HET OOK NEGEREN!!!!!!!

• zetadyn

Liftmonteur,

Met je beledigingen raak je mij niet, en van dreigementen ben ikhelemaal niet onder de indruk.

Men zou daar eerst eens de hand in eigen boezem moeten steken en een keer de oogkleppen afzetten.

En leer eerst zelf eens wat normen en waarden zie hoe je zelf schrijft of maak je bekend of doe via de e-mail maar je 06 nummer.

Hoop dat er een hoop mensen nu op andere gedachten komen,want lag aales aan de mensen die er allemaal weg gegaan zijn ????

zetadyn

• exit

Ik dacht dat er in de liftenbusiness wel een beetje serieus werd gedaan maar wat ik hier allemaal zie zijn eigenlijk kinderen (nee ik doe het niet nee pietje) de een wil zijn naam niet prijs geven maar wel die van een ander . Maar over een bedrijf praten of discuseren zo als het overal is dat mag dan niet want dan wordt het van de site gehaald wat een onzin zeg waarheid is soms hardt

• zetadyn

Je had het niet beter kunnen zeggen Exit, helemaal mee eens en ja de waarheid komt vaak hard aan !!!

• liftmonteur

Heb er geen woorden voor….nou Frank Broeshart je doet het goed hier….

• zetadyn

Wacht nog op je reactie via de e-mail, maar daar zie ik nog niets!!!

Jammer hoor.

• liftmonteur

een uitnodiging had je toch al van mij…..tijd en datum….en je weet waar….

• Johan

He liftmonteur,

Wat ben jij een zwak, zielig, schijnheilig mannetje zeg.

Om iemand maar bij naam en toenaam te blijven noemen.

Als je een “echte” vent ben, en niet zo'n mietje, dan maak je je bekend.

Maar ja, iemand van jouw caliber voelt zich behoorlijk in z'n kruis getast en aangesproken als het over die hobbyclub uit Alphen a/d Rijn gaat..