Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op liften.startpagina.nl

G en G liften

• Arie

Wie heeft er ervaring bij G en G liften laat het maar horen

• Hans

Gay en Gay wie wil daar nou werken ……… lol nee ik heb er geen ervaring mee wel een keer een avond storing dienst gedraaid veel MP besturingen geloof ik en het rommeld geloof ik nog al tussen de heren.

Hans..

• ikke

Hans,

de 2e G is al jaren weg, nu draait het op Ab en zn

grt

• wat weet wat deert

Ap is met een P. Daar is hij heel scherp op.

Inmiddels een goed en stabiel bedrijf geworden. Kan je gerust gaan werken.

Het is daar net als ergens anders, als gewoon je werk goed doet is iedereen blij en tevreden.

Inmiddels werken ze ook niet meer met MP maar met een Duitse leverancier van besturingen.

• Rob

Nooit gaan werken..

Stugge onvriendelijke meneer die Ab. En zijn zoon: wat is die dik geworden zeg?

Wijnand is vertrokken en dat was een heel goede keus. Er zijn diverse jongens vertrokken bij G&G en niet voor niets. Leuk voor een jonge gozer om een paar jaartjs te bikkelen.

• arie

Haha ik zie het al aan jullie bericht gevingen de meningen zijn nogal al verdeeld over gay en gay liften arie blijft nog wel even verder zoeken…….

• Groenster

Hé Rob,

Misschien teleurgesteld omdat ze je niet hebben aangenomen???

Waarschijnlijk ga je alleen maar voor het geld, job hopper!!!, of ben je misschien een WW'er!!

En daarbij is er al eerder vermeld in de vorige reacties dat Ap met een p wordt geschreven, beetje dislecties???

Gr. Groenster

• Q

quote:Groenster

En daarbij is er al eerder vermeld in de vorige reacties dat Ap met een p wordt geschreven, beetje dislecties???

en jij moet eens goed gaan lezen……….