Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op liften.startpagina.nl

liftmonteurs omgeving antwerpen

• Maarten

wij zoeken monteurs in de omgeving van antwerpen per direct

• ronald

Hallo.

Met wie heb ik het genoegen ???

Ik ben zeer geintereseerd.

Bel me aub +31624218012

• jay

hallo ronald,

het is maarten van axess liften uit barneveld, kan hij ook niks aan doen ,maar ronald laten we eerlijk zijn spindel liftjes bouwen is toch niet wat je daadwerkelijk zoekt en al helemaal niet bij BONTEKOE…..

• ikke

spindel-dingen zijn dat liften dan? :-) :-)

• jay

spindel dingen ja je hebt gelijk ikke, dat zijn ook geen liften een bouwlift met een kastje er omheen gepopt je kan ook nog kiezen of met een plaatje van schuim of een stukje glas

conclusie het is rotzooi…..

en om nou rotzooi te gaan maken waar jezelf niks aan kan doen helemaal geen zin in

• maarten

maar ja als je minder zware dingen wilt tillen tijdens de montage en niet wekenlang op hetzelfde project wil zitten zou het wel een optie kunnen zijn.

dus Ronald bij echte intresse kun je ook mailen naar info@axess

• jay

je kunt het zo mooi maken als of het goud is, maar het blijft rotzooi lekker met een aanhanger op pad, en dan van de straat af naar binnen sjouwen geweldig, een brandwerende deur van over de 100 kilo en het hef gedeelte van op de 80 kilo noem het maar licht ronald ik wens je succes aannemen doen ze je wel…

• maarten

klinkt als een oud collega van mij?

wel is er van alles veranderd maar er is overal wel wat uiteraard

• jay

klinkt als,maar wat heb je gedaan de fam. Bontekoe op straat gezet…..?