Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op liften.startpagina.nl

Salaris indicatie Service liftmonteur

• Joris

Kan iemand mij vertellen hoeveel een Service liftmonteur verdient??

• joris

Verdient het zo slecht dat hier niemand mij een salaris indicatie kan geven !!!!!!!!!!

• Zetadyn

Joris,

Ikzelf ben meer als 10jr servicemonteur, met een redelijk salaris, hierboven op komt de storingsdienst vergoeding (wachtgeld), koffiegeld vergoeding en het ligt aan het bedrijf waar je werkt of deze ook een winstuitkering hebben.

De grotere lift firma's hebben vaak wel een winstuitkering, de kleine en minder grote niet een uitzondering daar. Ook is het interresant om te weten wat je voor wachtgeld vergoeding per maand krijgt varieert vaak tussen de grote bedrijfen betalen voor een weekdienst 165,00€ bruto (otis) de kleiner firma's vaak niets of de helft. En het ligt eraan of je veel reisuren heb.

Ikzelf had gemiddeld ongeveer netto per maand 1700-1850€ netto per maand.

hoop dat je vraag beantwoord is.

Zetadyn.

• Brabander

Het ligt natuurlijk aan je ervaring maar tussen de 2000,- en 2500,- netto lukt bij de kleinere bedrijven meestal wel.

• Dreah

Yeah Right 2000,– 2500,– netto…. Droom jij even lekker verder! Dan praat je over een brutto loon van ( uitgaande 2250,– ) 3.800,– euro! Doe eens even lekker normaal!

Mijn ervaring is dat je bij een middelgroot tot groot bedrijf +/- 2.100,– euro verdient. En daar komen inderdaad nog wat vergoedingen bij.

• brabander

Wie heeft het over een groot bedrijf, probeer het maar eens bij de kleintjes die betalen veel beter maar je moet wel wat kunnen ik denk dat daar het probleem voor jou ligt.

• Dreah

Hahahaha, lol! Je moest eens weten brabander…..

Ik speel niet op de man, maar op het feit dat jij klinklare onzin verkoopt! Best moeilijk om 't verschil daarin te zien nietwaar? Het is en blijft grote onzin wat je verkoopt…

• Joris

En wat verdien jij dan Dreah ???

• ronald

Het klopt wel dat er mensen zijn die gemiddeld boven de 2500 2800 bruto uit komen.

Maar dat is niet standaard.

het gemiddelde licht inderdaad 2000 2300.

Behalven bij de grotte firma,s die hebben je het liefste dom en goetkoop 1600 1900

• Zetadyn

ronald schreef:

>

> Het klopt wel dat er mensen zijn die gemiddeld boven de 2500

> 2800 bruto uit komen.

> Maar dat is niet standaard.

> het gemiddelde licht inderdaad 2000 2300.

> Behalven bij de grotte firma,s die hebben je het liefste dom

> en goetkoop 1600 1900

Ja dat is te zien “goedkoop” :-)))

Zetadyn