Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op liften.startpagina.nl

Ervaring met OTIS

• monteurke

Wie heeft er ervaring met OTIS ik kan er gaan werken als onderhoudsmonteur.

Hoe zit het met de onderhoudstijden en de sfeer in het bedrijf en zijn er goede toekomst mogelijkheden.

Werk nu bij klein bedrijfje maar heeft voor mijn gevoel niet lang meer.

• pascal

Het is toch vaak van wat je er zelf van maakt, de werkwijze van grote bedrijven verschilt vaak van kleine bedrijven maar het is maar net waar jij je het beste in voelt.

• Hans

Ik zelf zou er nooit kunnen werken omdat ik daar te zelfstandig voor ben en het niet met het “veiligheidsbeleid” van big O eens ben.

Maar ik ken ook mensen die er al jaren werken en het prima naar hun zin hebben.

Dus het is erg persoons gebonden.

Hans.

• M.E.S. Liften (Moolevliet)

De vorige reacties zijn inderdaad allebij juist, maar als je een baan in de liften wilt hoef je niet altijd naar de grote jongens te kijken.

Bel eens voor informatie met ons 06-223-74-156

• liftmonteur

Nee dat klopt maar als je bij de kleine jongens solliciteerd laten ze je wel op gesprek komen maar je hoort er nooit meer iets van.

Zonde van de tijd en het geld dus de grote reageren altijd

• rick

ik ben zelf nieuwbouw monteur bij otis en ja de veiligheid staat voor op het valt wel mee een helm op veiligheidsschoenen harnas is op de meeste bouwplaatsen al verplicht behalve het harnas dat is voor je eigen veiligheid als je boven in de schacht bezig bent en je stapt verkeerd dat je dan niet beneden in de put licht

• Hans

Aan Rick:.

Hebben ze er bij de uitleg over het gebruik van het harnas er wel bij gezegt dat je binnen 15 minuten bevrijd moet zijn wil je de val echt overleven, dit alleen als je persoonlijk in top conditie verkeerd, hoe slechter je conditie des te korter is de tijd die je nodig hebt om bevrijd te worden.

15 minuten is niet veel, als je alleen aan het werk bent (wat bij de Gen2 en monospace steeds vaker gebeurt) is het niet haalbaar je tijdig uit je tuigje je te halen.

Wel ff een na denker hé ….

Hans.

• brabander

ja dat heb ik gedaan maar het zou aardig zijn als je een solicitatie gesprek hebt gehad dat je dan ook nog eens wat van je laat horen zowel negatief als positief is welkom.

M.E.S. Liften (Moolevliet) schreef:

>

> De vorige reacties zijn inderdaad allebij juist, maar als je

> een baan in de liften wilt hoef je niet altijd naar de grote

> jongens te kijken.

>

> Bel eens voor informatie met ons 06-223-74-156