Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op liften.startpagina.nl

Onderhoud

  • jaap buscop

    Voor ons nieuwe appartementen-complex moet een onderhoudskontrakt worden afgesloten.

    Waar moet ik op letten er zijn div. mogelijkheden van eenvoudig tot uitgebreid.

    Het betreft een lift voor 5 woonlagen.

    Ik hoor graag van iemand.

  • Hans

    Waar je op moet letten is dat je geen meer jaren contract neemt maar hooguit een jaar.

    Ik zou zelf geen uitgebreid contract deze zijn in de regel erg duur en de nodige reparaties laten vaak lang op zich wachten (omdat het allin is zitten dan veel firma's niet op dure reparaties te wachten) maar je betaald er wel de hoofdprijs voor.

    mail me voor meer informatie liften@planet.nl

  • r de werk

    Ook adviseer ik een kleine firma ivm korte cominicatie en MEESTAL goede service.

  • D. wang

    Hallo,

    Max. 4 beurten p/j

    kleine onderhouds firma

    Gewoon contract

    Dit ivm. dat u een beperkte aantal ritten maakt.

    geen vandalisme hoeft te verwachten (ik neem aan dat uw portiek gesloten is)

    gebrukers zijn eigenaars en zullen rustig met de lift omgaan.

    bekijk eventuele offertes voor reparaties kritisch ze zijn vaak te duur.

    Ik werk zelf als liftmonteur bij een woning corporatie in het midden van het land.

    wij hebben goede ervaring met lohr liften te Didam. (www.lohrliften.nl)

    D. Wang

  • snipje

    Bij een all in contract zegt men dat alle kosten zijn gedekt.Klopt dit wel? Deuren ook? Bij een nieuwe lift zullen de reparaties in het begin niet vaak voorkomen. Maar als er belangrijke zaak onverwacht kapot gaat zit je mooi met de gebakken peeren (extra nog niet gereserveerde kosten).Is daarom een all in contract niet handiger (maar wel duurder)?

  • M.E.S. Liften (Moolevliet)

    Geachte heer/mevrouw.

    Voor een onderhoudscontract willen wij u graag informeren over de mogelijkheden.

    Wij kennen 3 soorten contracten t.w.

    Het eenvoudige contract: onderhoud, afstellingen, smering en controle.

    Het uitgebreide contract: Als hiervoor met als uitbreiding alle normaal voorkomende storingen worden kosteloos verholpen.

    Het All-In contract: hierbij heeft u vaste jaarlijkse kosten waarbij alle vervangingen voor onze rekening zijn.

    Bent u geinteresseerd in een vrijblijvend gesprek, stuur ons dan even een mail of bel met 06-223-74-156

    jaap buscop schreef:

    >

    > Voor ons nieuwe appartementen-complex moet een

    > onderhoudskontrakt worden afgesloten.

    > Waar moet ik op letten er zijn div. mogelijkheden van

    > eenvoudig tot uitgebreid.

    > Het betreft een lift voor 5 woonlagen.

    > Ik hoor graag van iemand.