Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op liften.startpagina.nl

discussie over duffe liften.

  • asfdasdf

    Wat zal ik eens vertellen over liften. Op mijn werk heb ik een lift, die ik af en toe gebruik, ja dan kom ik naar boven, dan ben ik boven en heb ik geen trappen hoeven lopen.

    In het winkelcentrum zijn meerdere liften, maar meestal gebruik ik liever de roltrap, alhoewel, soms gebruik ik ze wel, maar meestal is het zo'n gedring en dan komen mensen met kinderwagens of winkelwagens je fijndrukken, vandaar dat ik liever met de roltrap ga.

    Als ik de lift op werk gebruik heb je zo'n menutje met allemaal knopjes van 1 t/m 10. Dan druk ik op een knopje om naar de juiste verdieping te gaan. Heel facinerend soms, vinden jullie niet. Dan gaat ie wham ineens omhoog en dan gaan de deuren ineens open. Dan ben ik er. LEUK HOOR.

    Hebben jullie nog verhalen in dit spannende liftiche forum, praat gezellig mee.

  • Hans

    Ik realiseer me nu dat voor somige “gebruikers” liften duffe hokkies zijn die op een of andere manier op en neer schuiven.

    Maar als de manier waarop dit gebeurd je geen moer kan schelen hoef je hier niet op te reageren hoor.

    Zo lang wij maar zorgen dat jij veilig in je duffe liftje naar je nog duffere kantoortje kan komen hé ,de keren dat je moet lopen omdat er een buiten dients bordje op de lift deur hangt kom je hier maar terug om te klagen (dan was dat een van ons) om te zorgen dat het hijbakkie blijftt werken ;-).

  • petra

    ;)

  • liftie

    En gelijk heb je, zolang dat ding op een duffe manier op en neer blijft gaan hebben wij ons werk goed gedaan

  • r de werk

    Inderdaad het volgend bericht over de koffie automaat he !

    Vertel waar je werkt dan laten wij je wel in een week 5 kilo afslanken.

    Want na 5 dagen lopen weet je ons wel te warderen.

  • asfdasdf

    Bedankt voor het aanbod hoor, maar ik ben al sportief genoeg :). Als ik een na een avond flink sporten de volgende dag lekker met de lift kan, tja dan doe ik dat graag hoor.

    En als ie eens een keertje niet werkt……… Dan ga ik gewoon met de trap, vanwege de kilo's hoef ik 't niet te doen, maar een keertje traplopen ga ik niet dood aan.

    Maar ik geniet heus wel van al die knopjes in de lift en hoe dat ding zo leuk omhoog kan gaan, er is toch zelfs een forum over zodat we er gezellig met zijn allen over kunnen praten?

    Nou wie heeft er nog meer spannende dingen meegemaakt in de lift?