Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op liften.startpagina.nl

huislift

  • Wanne

    HULP GEVRAAGD.

    Ben op zoek naar een huislift voor onze door een auto-ongeval zeer zwaar gehandicapte schoondochter die bij ons inwoont.

    Haar naam is Wendy, ze was toen ze het ongeluk kreeg 25 jaar, ze is nu 32 jaar en heeft 3 kinderen, 2 meisjes van10 en 9 jaar en een jongetje van 8 jaar.

    De meisjes wonen bij hun papa, het jongetje bij ons.

    Wij hebben ons hele leven in een huurhuis gewoond maar deze is nu helaas gesloopt. We zagen ons genoodzaakt om op latere leeftijd een huis te kopen.

    Wij hebben nu een (voormalig) woon-winkelpand gekocht waarin zij waarschijnlijk aanpassingen kan krijgen via de WVG.

    De woonruimte is op de 1e verdieping, de ruimte voor Wendy is beneden, daar komt een badkamer en zit/slaapkamer zodat zij daar ook een plekje voor zichzelf heeft en haar dochtertjes in de vakanties af en toe bij haar kunnen blijven slapen.

    Het gezinsleven speelt zich zich af op de 1e verdieping, daar is onze huiskamer, keuken, badkamer, terras etc.

    Wat de WVG in geen geval vergoed is een huislift, als Wendy bij ons boven wil zijn

    komt ze volgens de gemeente op bezoek en daar worden geen voorzieningen voor verstrekt.

    Volgens deskundigen staan ze daarmee in hun recht!

    Vandaar mijn vraag, eigenlijk meer een schreeuw om hulp…weet iemand een huislift voor ons die ca 90/100 cm breed is en 120/130cm diep?

    We hopen dat er iemand is die ons kan helpen, in elk geval..bedankt voor het lezen.

    PS Wendy is te zwaar gehandicapt voor een traplift en plateaulift.

  • r de werk

    Hallo ik ben ronald liftmonteur wat uw kunt doen is de firma otto ooms contacten hun bouwen ze en mischien weten hun een lift te staan die weg moet of erb een gebruikte hebben liggen.

    Als uw er een weet mag uw altijd contact met me zoeken voor info of hulp.

    r.werk2@chello.nl 0624218012

    Waar woond uw ?

  • B.Valstar

    K.R. Liftentechniek B.V.

    Noordlierweg 3

    2636 AA SCHIPLUIDEN

    Telefoon (015) 380 98 04

    fax (015) 380 91 03

    Email info@kr-liften.nl

    Internet www.kr-liften.nl

    Deze firma levert platformliften in een schacht waarvoor niet veel bouwkundig aangepast hoeft te worden

  • Wanne

    Hallo,

    Weet ik, ik heb bij alle bekende liftenfabrikanten documentatie aangevraagd maar kom toch wel op ongeveer 20.000 euro uit.

    Is voor ons niet te betalen helaas.

    Welbedankt voor uw reaktie.

    Vr.gr, Wanne

  • Hans

    Er zijn bij diverse bedrijven ook de mogelijkheid om een lift te leasen kijk eens op http://leaselift.nl en vraag daar eens naar de mogelijkheden (of schrijf een brief naar hart van nederland).

  • Bram

    Geachte heer,

    Ik weet dat u niet bij ons heeft gevraagd, laten we de wensen eens doornemen.

    Bram van Ommen

    Liftenfabriek Baarn

    035-6240952

  • W.G.van Hartesveldt

    Beste mensen, Op korte termijn is in Noordwijkerhout een lift beschikbaar.

    Omdat ik deze manier van communiceren niet goed beheers,bel mij voor meer informatie.

    W.G.van Harteveldt 0172-477905

  • W.G.van Hartesveldt

    Beste mensen, ik probeer nogmaals mijn bericht te verzenden.

    Binnen korte tijd is er een huislift beschikbaar voor jullie in Noordwijkerhout

    Een DALDOSS -EASYLIFE type AS

    Als wij het huis kopen kan de lift door u gedemonteerd worden en voor een symbolisch bedrag meegenomen worden.

    Bellen jullie mij s.v.p. want ik snap deze manier van converseren niet zo goed.

    W.G.van Hartesveldt. tel 0172-477905