Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op liften.startpagina.nl

Liftmonteurs Zuid-Holland

  • Anneke

    Wij zijn nog steeds op zoek naar collega's!!!!

    NIEUWBOUW EN SERVICE/MODERNISERINGS LIFTMONTEURS

    Interesse? Bel mij 06-26346166

  • Elwin Heine

    Beste Anneke,

    Graag kom ik met u in contact om eventuele mogelijkheden te bespreken wat betreft een samenwerking.

    NettStaff is een uitzendorganisatie wat zich richt op de techniek. Wij zijn gevestigd in Rotterdam maar opereren in de randsteden.

    Vind u het een probleem dat ik telefonisch contact met u opneem om de mogelijkheden te bespreken ?

    Ik hoor graag van u.

    Mvg,

    Elwin Heine

    NettStaff

    e.heine@nettstaff.nl

    010-4430040

  • frank

    Zijn deze funktie's alleen voor Zuid-Holland?

    Gr frank

  • anneke

    Beste Frank,

    Ja, in principe zoeken we inderdaad een ervaren liftmonteur voor het hart van Zuid-Holland. Bel mij anders om het e.e.a. door te spreken. 06-26346166.

    Anneke

  • paul rodenburg

    Ik heb interesse in de baan die jullie hebben .ik ook in de service monteur gewerkt bij devenco daarom mail ik jullie.voor meer info over mij mail of bel 0646605375 zoals cv van mij .met vriendelijke groeten paul rodenburg

  • jhollebeek

    Goededag Anneke

    zoeken jullie nog steeds mensen?

    Werk je wel eens met ZZP'ërs? Zo ja, dan zou ik graag eens in contact komen.

    met vriendelijke groet

  • ferry van der waal

    bijdeze wilde ik reageren voor de vacature van liftmonteur zuid-holland.

    ik heet ferry en woonachtig in rotterdam en in bezit van een rijbewijs b en ook een vca-certificaat.

    heb ruim 5 jaar ervaring in de liftenbouw heb oa gewerkt voor kone bv.

    met vriendelijke groet ,

    ferry vd waal