Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op liften.startpagina.nl

otis/thyssen/schindler/kone testtools of softwares gezocht

  • Liftdocter

    Beste jongens,

    ivm een onderhoudsprojecten in het buitenland ben ik op zoek naar otis/thyssen/schindler/kone testtools en/of softwares en de beschrijvingen daarvan!

    Kan iemand daaraan helpen?

    Groeten.

  • schoutekees

    Heb een nieuwe imitatietool liggen t.e.a.b.

  • schoutekees

    Voor Otis bedoel ik.

  • ex-skyer

    hallo ik heb wel wat software over gehouden van me oude werk gever :) hun dachten mij makkerlijk op de grond tekunnen drukken maar heb hoop gegevens over gehouden en verkocht hoe hun tewerk gaan en zo doende dat ik nog veel gegevens heb en software de hoogste bieder kan het krijgen

    gr ex skylifter

  • Kees

    en wat voor moois mag je dan wel hebben liggen enne quanta kosta??

  • ex skyer

    mijn oude werk gever had een servestool en die soft ware en besturingen van otis en dan kone arkel thyssen stonden daar op om storingen uit telezen en in te regelen die software heb ik.(:P)

  • skylift medewerker

    Kees deze gozert lult uit ze nek,…

    er bestaat zowiezo niet echt software om een kone lift uit te lezen,….hyper terminal will do,…

    en de rest betwijfel ik ook,…..

    stuur je de software wel op GRATIS en voor niets….

    belachelijk dat iemand SOFTWARE dat ie enkelt heeft gekopieerd probeert te verkopen…

    BTW iemand die serves tool schrijft ipv service tool,…..laat maar je snapt wat ik bedoel

  • Kees

    inderdaad schreiven lukd hem niet zo best >:D<

  • liftdocter

    Beste ExSkylifter,

    Ik heb interesse in.

    Ik ben tot Woensdag 18 Mei in Nederland, wil jij mij bellen op 06 45 59 87 83?

    Groeten

  • liftdocter

    Beste ExSkylifter,

    Ik heb interesse in.

    Ik ben tot dinsdag 18 Mei in Nederland, wil jij mij voor die tijd bellen op 06 45 59 87 83?

    Groeten