Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op liften.startpagina.nl

Ervaren lift en/of roltrappen monteur voor Schiphol gezocht

  • Joris van den Broeke

    In deze zelfstandige job ben je op Schiphol verantwoordelijk voor het onderhoud en het verhelpen van storingen aan verschillende liftinstallaties, roltrappen, rolpaden en automatische deuren. Je pleegt reguliere onderhoudsbeurten, assisteert bij keuringen en je voert kleine reparaties uit.

    Responsibilities and Key Activities

    * Veiligheid

    * Klanttevredenheid

    * Planning werkzaamheden

    * Administratie

    Skills, Education and Experience

    Ervaring als lift en/of roltrappen monteur. Een afgeronde Elektrotechnische opleiding op minimaal VMBO of MBO niveau. Daarnaast ben je in het bezit van een VCA en/of NEN 3140 certificaat of bereid deze direct te gaan behalen. Ook ben je in het bezit van het rijbewijs B. Je kunt goed zelfstandig, maar ook in teamverband werken, bent stressbestendig en vertegenwoordigt KONE als ambassadeur bij de klant.

    Wij bieden uitstekende arbeidsvoorwaarden waaronder een auto en mobiele telefoon en al sje in ploegen wil werken een ploegentoeslag van 28%. Je komt te werken in een inspirerende werkomgeving met volop doorgroeimogelijkheden.

    Voor meer informatie kun je een e-mail sturen aan onze P&O manager: joris.van.den.broeke@kone.com

  • Dennis

    Goedenavond,

    Ik ben Free-lancer in de lift/roltraptechniek met meer dan 10 jaar werkervaring. Tevens heb ik 4 jaar onderhoud en reparatie,s uitgevoerd op schiphol airport toen nog bij O en K .Ik ben in bezit van een reparatiebus met goedgekeurd gereedschap,VCA,Rijbewijs B,E,A.Wellicht zou ik iets voor jullie kunnen betekenen.

    N.B.Doe Sjaak vd Heerik de groeten van me.

    Groeten Dennis

    www.vanderburgh-tsb.nl

    06-27139750