Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op liften.startpagina.nl

lift monteur met 12 jaar ervaring

  • M.Rieter

    Aangezien ik ruim 12 jaar ervaring heb opgedaan bij Thyssen Krupp liften bied ik een hoop kennis en ervaring in een vak dat ik tot op heden altijd met veel affiniteit heb uitgevoerd.

    Ik ben 6 jaar allround liftmonteur geweest bij de firma Rostar dat later gefuseerd is met Thyssen Krupp liften.

    Daar ben ik als hoofd -liftmonteur in de nieuwbouw aan de slag gegaan voor de duur van 4 jaar.

    Aansluitend heb ik nog 2 jaar binnen dit bedrijf de functie service –en onderhoudsmonteur bekleed waarvan het laatste jaar als Lift –technicus en onderhoudsmonteur.

    Verder heb ik kennis van besturingen van Otis , Schindler , Kone , Bühnke en Partner , Thyssen , Hopmann , Macpuarsa en SEA setronic.

    Ik beschik over VCA , PBNA , NEN 3140S en NEN 1010.

    Ik heb een cursus valbeveiliging gedaan en 2 jaar zitting gehad in de VGWM commissie.

    Bij Opleidingscentrum ITS in Manchester Engeland heb ik een opleiding gevolgd Kone en Otis besturingen.

    Ik ben flexibel heb verantwoordelijkheidsgevoel en heb leidinggevende capacitieten en hoop U dan ook in mijn persoon geïnteresseerd te hebben d.m.v. mijn brief.

    Graag zou ik dan ook één en ander nader toelichten in een persoonlijk gesprek.

    In afwachting verblijft,

    Met vriendelijke groet,

    Melchior Rieter

    zwieber.niet.stelen@gmail.com

  • dcp2008

    in welke regio woon je….

  • liftje

    Hoi Melchior,

    Heb wel belangstelling!!! Wat is je woonplaats?

    Groetjes, en alvast bedankt.

  • mpk4000

    als ik me niet vergis in de regio noord-limburg

  • Kolibri Liften

    Indien geinterresseerd NAW gegevens, telefoonnummer en CV opsturen naar het mailadres.